web analytics

Monty Hall paradoksu nədir

Monty Hall paradoksu nədir

Paradoks ehtimal nəzəriyyəsinin qaydaları ilə bağlıdır. İdman mərclərindəki bu strategiya daha yüksək müvəffəqiyyət ehtimalı ilə seçim etməyə kömək edir. Uduş mərcinin yarısı mərc edənin bukmeker kontorlarının xətt çəkmək üçün istifadə etdiyi mərclərin mahiyyətini öyrənmək bacarığından ibarətdir. Yaxşı düşünülmüş strategiya hər iki yanaşmanı birləşdirir.

Əla təklif – pin up az saytında oynayın

Termin yaranma tarixi

Paradoks ilk dəfə 1975-ci ildə amerikalı riyaziyyatçı Stiv Selvin tərəfindən formalaşdırılıb, lakin o, məşhur “Gəlin bir razılaşma əldə edək” oyun şousu sayəsində geniş populyarlıq qazanıb. Adı Monty Hall olan bu oyun şousunun aparıcısının şərəfinə paradoks adını aldı.

Paradosk aşağıdakı kimidir. İştirakçılar hesab edirlər ki, indi onların qalib gəlmə ehtimalı startdan əvvəl olduğu kimi 33,3% yox, 50-50 təşkil edir). İki qapı seçimi etməzdən əvvəl iştirakçının uğur qazanma şansı 66,7% idi. Sly Monty Hall ikinci qapının arxasında heyvan olduğunu bilir və avtomobil tapmaq ehtimalı 0% təşkil edir. Buna görə də avtomobilin üçüncü qapının arxasında olma ehtimalı 66,7% təşkil edir.

Mürəkkəb bir məsələnin həlli

Paradoksla mübarizə çox sadədir. Seçiminizi fərqli qapının xeyrinə dəyişin. Televiziya şousunun iştirakçıları bunu etməyə tələsmirdilər. Seçilmiş qapının arxasında avtomobil görmə ehtimalının heç bir şəkildə dəyişmədiyinə və ya 50-50-yə çevrildiyinə inanırdılar.

İdman mərclərində paradoks strategiyası

Bu paradoksu bilmək sizə mərclərinizi düşünülmüş və inamla yerləşdirməyə kömək edəcək. Qarşıdan gələn idman tədbirinin analitikası ilə birlikdə buna etibar edə bilərsiniz. Bir misal götürək.

İtaliya A Seriyasının üç komandası kimin aşağı diviziona düşəcəyini və kimin turnirdə çıxışını davam etdirəcəyini müəyyən edəcək həlledici görüşlər keçirəcək. Qoy Chievo, Lecce və SPAL olsun. Onların 3 görüşü olacaq ki, bu da keçiriləcək və rəqibləri komandanın səviyyəsinə görə bərabərdir ki, bu da klubların hər birinin qələbə ehtimalını təxminən 33,3% bərabərləşdirir. Təsəvvür edək ki, oyunçu “Lecce” ilə ilk oyunda “Kyevo”ya mərc edib. Sonuncu komanda uduzdu və yüksək diviziondan kənarlaşdırıldı. Qarşıda iki qarşılaşma var – Kyevo və SPAL. Monty Hall paradoksuna görə, SPAL klubunun indi şansı 33,3% yox, iki dəfə yüksəkdir. Buna görə də, mərc edən şəxs SPAL-ın qələbəsinə böyük mərc edir (məsələn, “tutmaq”). Chievo uduzacaq bir mərc, lakin növbəti mərc sərfəli olacaq.

Strategiyanın üstünlükləri və mənfi cəhətləri

Təqdim olunan strategiya daha yüksək müvəffəqiyyət ehtimalı ilə seçim etməyə kömək edir. Əgər oyunçu hansı hadisənin baş verməyəcəyini bilirsə, onda ilkin seçimi dəyişdirmək uğur şansını artıracaq.

Strategiyanın əsas çatışmazlığı onun tez-tez işləməməsidir. Yalnız göstərilən şərtlər sabit olduqda işləyir.

Nəticə

Monty Hall Paradoksu oyunçunun əslində təsadüfi olmayan təsadüfi amillərin tələsinə düşməsinin nə qədər asan olduğunu başa düşür. Televiziya şousunun təşkilatçıları tərəfindən aparılan araşdırmaların göstərdiyi kimi, orta statistik iştirakçılar riyazi ehtimalların dərkinə əsaslanmamaqla, şıltaqlıqla hərəkət edirlər. Bu çətinlik qumar və qumar həvəskarları üçün büdrəmə maneəsinə çevrildi. Bu cür insanlar intuisiyaya əsaslanaraq, riyazi hesablamalara məhəl qoymadan bərbad qərarlar qəbul edirlər.

İstənilən yerdə oynayın: avtobusda, metroda, avtomobildə, parkda və bütün bunlar pin-up casino indir sayəsində

error: Content is protected !!